søndag 8. juli 2012

Livstegn


På tide å gi et lite livstegn også her på bloggen. For dere som har instagram må dere gjerne følge meg der, på KFlatland, litt hyppigere oppdateringer å finne der. Men skal absolutt bli flinkere på å oppdatere her også.

Dagene går til mye jobb. Sommetid ruller av gårde for fullt, storkoser meg om dagen med alt som skjer. Frister selvsagt også med litt ferietid, men det kommer til høsten en gang.

Nå skal det soves. Men jeg lover å komme sterkere tilbake veldig snart!

4 kommentarer:

  1. Hei. Jeg lurer på hvor du har kjøpt buksa du har på deg på bildet? :)

    SvarSlett
  2. Du er så utrolig kul! Digger deg og må innrømme at jeg blir litt sjalu :) hehe

    SvarSlett
  3. Hei
    Vil bare si at du er en kjempeflink og sjarmerende programleder. Ser på Sommeråpent når jeg kan. Du gjør et hyggelig og sommerlig program, med koselig innhold – enda bedre:-)

    SvarSlett
  4. Hvor har du kjøpt boksa og genseren du har på bildet ? :-)

    SvarSlett