onsdag 28. mars 2012

Købenkos



Tilbrakte helgen i vakre København. Hadde en super helg med masse kos, shopping, god mat og vin, og godt selskap. Ren vitamininnsprøyting i en ellers travel hverdag!


MYE som skjer om dagen, kan fortelle mer etterhvert. Men hvertfall veldig mye gøy i vente, mye å se fram til. 


Fredag reiser jeg på påskeferie, og da kan jeg endelig puste litt ut. Og jeg har store planer om å ta igjen mye blogging. Komme med masse treningstips, osv. Håper dere titter innom også da, og at dere har litt tålmodighet i disse travle dager ;)

2 kommentarer:

  1. kan du ikke legge ut litt Køben tips? skal dit helgen etter påsken nemlig! GOD PÅSKEFERIE!!!aNJA

    SvarSlett
  2. Hei, har et treningsspørsmål.
    Jeg prøver å bygge litt muskler for å få litt mer definerte muskler (ikke mye større) og for å få høyere forbrenning. Jeg trener styrke to til tre ganger i uka, løfter mest med 5 kg manualer. Jeg trener bikinistyrketreningsprogrammet i shapeup i tillegg til mage og en del maskiner. I tillegg trener jeg kondisjon med intervalltrening en gang i uka med 2x6, og to ganger i uka med 20 min jogging, har tenkt å øke dette gradvis for å gjøre ledd og sener sterkere slik at jeg ikke får skader. Har ikke holdt på så lenge med jogging enda. Det som er dilemmaet mitt er hva jeg skal spise og hvor mye. Jeg har bestemt meg for å ikke fokusere på å få magen helt flat akkurat nå, men istedenfor holde vekten mest mulig stabil når det gjelder fett, men vil gjerne øke muskelvekten. Jeg har lest at når man skal slanke seg må man ha underskudd i energiinntak mens hvis man skal bygge muskler må man ha overskudd i energiinntak, at man ikke skal prøve å gjøre begge deler på en gang. Det jeg sliter med er at jeg er redd for å ikke spise nok slik at jeg ikke øker i muskelmasse og at styrketreningen skal være forgjeves, mens jeg samtidig er redd for å overdrive spisingen slik at spesielt magen øker (det er der jeg legger på meg lettest). Har du noen råd til hva og hvor mye jeg bør spise? Er 28 år, 53 kilo og 1.69 høy,er generelt slank men legger lett på meg på magen. Hvis de opplysningene kan hjelpe..:)

    SvarSlett