fredag 30. desember 2011

Snadder

Kan vel knapt meg tenke meg noe bedre, enn å starte treningen i 2012 med splitter nye treningsklær og sko. Og før jul kom jeg hjem med to store Adidas-poser, fulle av snadder. Og jeg tenkte å vise dere hva jeg har fått meg etterhvert. Det er nemlig mange tips til hva du burde gå til innkjøp av, både dersom du skal trene inne, ute, styrke, løping eller andre ting. 

Et lite tips til dere løpere, er å gå til innkjøp av et nytt skopar. Også dersom du allerede har noen du er fornøyd med. Det kan virke meningsløst å ha to par, men dersom du løper flere ganger i uken, er dette absolutt en investering jeg ville gjort. Det kan være bra for beina å variere. 

Personlig har jeg tre par jeg veksler mellom å bruke. Til lengre distanser, og utetrening, bruker jeg Adidas Supernova. 

Når det kommer til innendørs trening og intervalltrening, bruker jeg Adizero Boston. Har to par av disse skoene, så jeg veksler litt på hvilke jeg bruker. 


 Har du et nyttårsforsett som omhandler trening i år? I så fall, hva er målet? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar