mandag 5. desember 2011

Shoot!

I dag hadde jeg en utrolig bra start på dagen. 07.00 stod jeg klar på tredemølla på Elixia, og trente Cardio Xpress. (Skal sies at dette var ganske tungt å komme meg opp så tidlig, men det var utrolig deilig etter vel overstått treningsøkt). 

Men det som egentlig gav meg en perfekt start på dagen, var at jeg etter trening var med på en veldig morsom fotoshoot. Ble stylet og dullet med av utrolig flinke folk! Skulle gjerne hatt det sånn hver dag, men det får bli i mitt neste liv;) 

Er så kjedelig å ikke kunne si hva shooten var for, men det kan jeg fortelle mer om på nyåret. Var hvertfall veldig moro, og jeg er veldig stolt av at jeg fikk lov til å gjøre den:)






1 kommentar:

  1. du ser iallefall fantastisk ut frøken. håper du har det fint <3

    forresten så leker jeg julenisse og du kan vinne Elin Kling's Nowhere sko på bloggen min nå

    SvarSlett