fredag 21. oktober 2011

Roadtrip!



Om én uke reiser jeg på det som kommer til å bli en uforglemmelig reise. Sammen med fire venninner skal jeg på roadtrip i USA. Begynner eventyret i San Diego, før vi drar videre til Santa Barbara for å feire Halloween. Videre går turen til Los Angeles, før vi avslutter jenteturen med en helg i Las Vegas! Har ikke ord for hvor mye jeg nå gleder meg. Og da jeg fikk dette heftet i posten, steg forventningene (om mulig), enda høyere. Heftet inneholdt en liten smakebit på alt som venter oss på turen, og det er nok å glede seg til... ;)


Dette blir min tredje tur til USA på fire måneder, vært så heldig å få reise over Atlanteren både i juli, august, september OG oktober. Men, merker at den lange reisen og tidsforskjellen ikke frister like mye... Men, det blir fort en bagatell i forhold til all moroa som venter.


Hvis noen av dere har noen tips til stedene vi skal innom, er det bare å fyre løs :)

1 kommentar:

  1. Når dere er i San Diego må dere gå innom Bare Back Grill og spise verdens beste organiske burgere! Den ene ligger ved Pacific Beach og er helt rå! Kos deg :)

    SvarSlett