søndag 18. september 2011

Herlige dager i Oslo


Etter én måned på reisefot, er det nå helt fantastisk å komme tilbake til hverdagen her i Oslo. Godt å være tilbake i rutiner, og slippe å måtte leve i en koffert. Deilig å være sammen venninner igjen, og bare tusle rundt i Oslos vakre gater. Deilig å være tilbake til sine vanlige treningsrutiner også. Blir aldri helt det samme å løpe nye ruter og trene på nye treningssentre hver uke. Sognsvann, Ullevålsæter, Brønnøya, Bygdøy og Elixia passer meg midt i blinken!!

Og med akkurat én uke til halvmaraton i Oslo, begynner nervene å melde seg... Men jeg gleder meg selvsagt masse! Som det konkurransemennesket jeg er, vil jeg gjøre alt for ikke å tape mot Arthur. Vi har som jeg har skrevet om tidligere, inngått et veddemål: Mål Krefter Mot Kreft.

Så nå gjelder det bare å ha nok is i magen til å ta en rolig treningsuke før løpet, sånn at energien er på topp neste søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar