lørdag 20. august 2011

Minneapolis - Seattle

Ligger ikke akkurat på latsiden her i USA;) De siste dagene har virkelig gått i ett, men jeg har ikke ord for hvor mye jeg koser meg her borte! Opplever så utrolig mye gøy, møter fantastiske mennesker, og nyter hvert sekund av denne herlige jobben.

De siste dagene har vi tilbrakt i Minneapolis. Og i går hadde jeg en utrolig deilig løpetur rundt i området hvor vi bor. (Denne gangen fant jeg veien helt selv, så jeg slapp å bli hentet i bil enda en gang...)
Løp gjennom noen nydelige gater, så følte jeg var midt i Wisteria Lane;) Endte opp på en high school, hvor jeg kunne både trene intervaller og styrke på baseball-banen deres. Mer amerikansk enn dette blir det vel ikke;)



Nå har vi for øvrig tatt turen til Seattle. Første gang jeg er i denne byen, og hittil har alt vært veldig bra. Gjorde blant annet noen opptak ved Leif Eriksson-statuen i Ballard, et monument med navn på mange av de som immigrerte til USA.

I morgen venter en ny dag med opptak, denne gangen i Ballard, Seattle!

2 kommentarer: