onsdag 24. august 2011

Èn god grunn til å flytte til Minneapolis

...og det er Lifetime Fitness. Nå høres jeg sikkert klin gær'n ut, og jeg setter det vel helt på spissen nå, men jeg har aldri sett eller hørt om et så fantastisk treningssenter. Er så heldig å bo rett ved dette senteret, og de har alt mulig.

For det første er det helt vanvittig stort, for det andre har de både innendørs basketballbane, golfbane, svømmebasseng +++. Og i spaavdelingen, som ser ut som en drøm, har de til og med steambadstue med peppermynte! Amerika i et nøtteskall, jeg liker det;)


Så i morgen skal jeg nyte et par timer der. Blir først både kondisjon og styrketrening, før jeg tar en tur i spaavdelingen, og topper det hele med 1 times massasje. Er så mye reising og jobbing, så godt å slappe av mellom slagene:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar