fredag 22. juli 2011

Sykkelfantomet

Det kan vel diskuteres hvorvidt jeg er et sykkelfantom, men at jeg har fått smaken på sykling er det hvertfall ingen tvil om!!
Fikk ny sykkel til bursdagen min, og den blir flittig brukt! Perfekt å variere treningen med både løping og sykling. Her om dagen syklet jeg opp til Sognsvann, løp rundt vannet, syklet videre, før jeg avsluttet med en styrkeøkt på Elixia. Det var en ordentlig treningsøkt, men tiden gikk utrolig fort når jeg varierte med sykkel og løp. Merker at beina mine også har godt av å bare løpe, så da kommer sykkelen godt med;)

Befinner meg nå på Tjøme, og her har jeg hatt mange fine økter. I går gikk turen til Tønsberg, og tilbake! Med andre ord, det ble en sykkeltur på hele 5 mil!!! Men deilig var det! Og enda bedre smakte det med en ciabatta med fiskekake på Roar i Bua i Tønsberg.


I dag regner det som bare det, så det blir nok et par filmer her inne på hytta. Har akkurat løpt intervaller ute i stormen, så nå skal jeg virkelig kose med med god samvittighet. Høres ut som om jeg bare bruker sommeren til å trene, men det gjør jeg altså ikke;) Mye kos også!!

God sommer da dere!

1 kommentar:

  1. Så flink du er:) Sitter selv og manner meg opp til en løpetur i regnet:P

    SvarSlett