mandag 27. juni 2011

Midnightsun Marathon - Tromsø!

Natt til søndag gjennomførte jeg mitt første halvmaraton, og det på tiden 01.43.47! Hadde som mål å løpe rundt 01.45.00, så jeg er superfornøyd med resultatet! Må benytte anledningen til å takke Dennis, en gutt jeg tilfeldigvis endte opp med å løpe sammen med; takk for oppmuntrende ord når det kjentes veldig tungt!

Jeg var mildt sagt utslitt da jeg kom i mål, men selve løpet gikk "lettere" enn jeg trodde. Var også en utrolig opplevelse å løpe i midnattssola i vakre omgivelser i Tomsø! Kjente meg fin i både pust og bein, og klarte å spurte de siste 500 meterne før mål. Fikk sendt over et bilde fra siste innspurt, det er det jeg kaller blodslit!


Må også takke Team Adidas, som var laget jeg løp med, for en helt fantastisk tur til Tromsø! Det var fantastisk god stemning i hele laget, både før, under og etter løpet. Skal sies at kroppen min var totalt utkjørt etter løpet, så ble ikke mye feiring på meg;) Men makan til oppbacking skal man lete lenge etter: TAKK, Team Adidas for en uforglemmelig opplevelse!

MiCoachen min fra Adidas sørget også for at jeg opprettholdt et jevnt tempo under hele løpet, og den har vært uunværlig i treningsperioden denne våren.

Så nå må jeg bare sette meg nye mål, dette ga bare mersmak på treningen!

2 kommentarer:

  1. Pokker Du slo meg med et min :p
    Tror jeg aldri kunne kommet i mål på en
    Så god tid uten dg ;)
    Si
    I fra neste løp skal jeg jeg være støtte :p

    Takk for er super maraton
    Dennis;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med pen debut!
    Halvmaraton er den morsomste distansen spør du meg:-)
    Neste mål: run to th beat i London (21) og nordmarkstravern f. eks!

    SvarSlett