torsdag 2. juni 2011

Another day at work

I går hadde jeg nok en inneholdsrik dag på jobben. Prøvde en del av kostymene til ukens gjest, og følte meg ganske så lekker, særlig i disse fjærene;)
Ble en laaaang dag, var ferdig med opptak rundt 23.00. Og midt på dagen la jeg inn både en kondisjons -og styrketime på Elixia. Med andre ord; jeg var ganske sliten da jeg kom hjem i går kveld!




I dag er det fridag, og det er utrolig deilig! Skal nyte dagen til det ytterste. Blir en treningstur med piknik og alt opp mot Ullevålsæter, høres helt perfekt ut i mine ører :)
God fridag dere!

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Hvilken Elixia trener du på? :-)

    SvarSlett
  2. Lyst å skrive et innlegg om hva du spiser på en dag ca, du trener jo ganske så mye, så lurte på hva og hvor mye man burde spise, når man trener såpass mye :)
    Du studerer jo også ernæring, så er litt interessant å vite :)

    SvarSlett
  3. Jeg trener på Elixia Colosseum, til tider også Sjølyst:)

    Det har jeg absolutt lyst til! Skal se om jeg får lagt ut et innlegg om kosthold så snart som mulig! :)

    SvarSlett