mandag 30. mai 2011

Bra helg, og kickstart på en ny uke

Har virkelig hatt den beste helgen på lenge. Fikk pustet godt ut og slappet ordentlig av med trening, god mat og hyggelige mennesker. Søndagen lå jeg ute i sola med en god bok i ca seks timer. Det er drømmedag det. Trengte en slik oppladning til de neste ukene som nå ligger foran meg.

Ble litt familietid også i helgen, veldig koselig!

De tre neste ukene har jeg fullt opp med opptak, 16.juni er datoen for siste opptaksdag. Skal nyte de neste ukene, for det er virkelig så moro det vi nå holder på med:)

I dag har vi vært hjemme hos nok en herlig norsk personlighet. Kan røpe at det er en livlig mann, som virkelig ga meg energiboost, og ikke minst en kickstart på den nye uka. Så nå skal jeg bort på Elixia, Total step og styrke står for tur. En sinnsykt bra time, med både kondisjon og styrke. Kan virkelig anbefales!

Ønsker alle en tipptopp uke:)


3 kommentarer:

  1. Du er så flott! Ønsker deg en kjempefin uke :)

    SvarSlett
  2. Hei ! Bloggen din er en veldig inspirasjon for trening:) Bare lurer på hvor du har fått tak i de orange adidas skoene dine? Og om evt du vet hvor man får kjøpt de?

    SvarSlett
  3. Hei :) Hvor har du kjøpt det skjerfet i den eurolotto-reklamen? :)Maria.

    SvarSlett