onsdag 25. mai 2011

1 måned igjen til halvmaraton

I dag er det akkurat fire uker til jeg skal løpe halvmaraton i Tromsø, og det sammen med resten av Team Adidas. Micoachen min fra Adidas er hvertfall alfa og omega nå som jeg trener hardt for å opprettholde løpeformen. Jeg fikk jo heldigvis en bekreftelse under Sentrumsløpet på at formen er på topp når det kommer til løpingen, men man må stadig sette seg nye mål.

Skal få lagt ut et par treningsinnlegg i løpet av uken, særlig om hvordan jeg nå trener fram mot sommeren:) Var noen som spurte etter tips til løpemusikk, lagde et innlegg om dette for noen uker siden, så det kan dere se her. Men må nok oppdatere den lista der snart, har fått en del nye og moiverende låter på ipoden siden sist;)


Nå må jeg for øvrig løpe av gårde til Elixia, Bikinis don't lie-time står på planen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar