torsdag 14. april 2011

SMIL

Er det bare jeg som går rundt og smiler om dagen? Rart hva litt sol og varme gjør med kropp og humør! I dag tok jeg turen rundt Brønnøya i Asker. Løp først Cooper-testen med hjelp fra miCoach, etterfulgt av en langkjøring hvor jeg løp i ca 45 minutter. Ganske tøft for beina, i og med at jeg var veldig støl etter gårsdagens hardtrening.

Men deilig var det!!! Når været er så fint som det er i Oslo nå, har jeg ikke samvittighet eller lyst til å gå inn for å trene. Og det var virkelig helt fantastisk å ligge på brygga å kjøre mageøvelser.

Og se hva jeg kom over da jeg lå på brygga, dette nydelige hjertet som noen hadde laget i vannkanten. Ganske så søtt... :)





1 kommentar:

  1. Moro å følge med på treningen din! Men si meg en ting, når jeg har trent styrke (ben) har jeg store problemer med å klare å løpe i dagene etterpå. Derfor har jeg ignorert styrketrening de siste årene, og bare løpt, alternativt litt spinning hvis benhinnebetennelsen er for intens. Men nå har jeg bestemt meg for å gjøre comeback på styrketreningen igjen. 2 * 40 min i uken. Og... etter økten på bena (20 min) klarte jeg knapt nok å gå etterpå. Langt mindre løpe.

    Hvordan gjør du dette, som trener så mye løping og styrke samtidig?

    SvarSlett