søndag 24. april 2011

Hyttekos

Påsken nærmer seg slutten, og jeg har virkelig storkost meg. Nydelig vær og masse hygge ute i sola har gjort denne påsken helt super. Blitt mye tid til både å slappe helt av, men også mye trening. Synes knapt det finnes noe mer motiverende enn å endelig kunne trene ute.

En leser lurte på hvordan intervaller jeg løper ute, og det er 4x4-intervaller. Jeg varmer da opp i ca 10 min, før jeg løper 4 minutter på så høy puls jeg klarer. Deretter jogger jeg rolig i 2 minutter, før jeg igjen løper. Dette gjentar jeg mellom 4 og 5 ganger alt etter hva dagsformen tillater. Supereffektiv utholdenhetstrening! Og det er ekstra tøft å gjøre det ute, fordi du da har mye mer variasjon i terrenget, noe som igjen gjør det tøffere for kondisjonen.


Verdens vakreste og beste mamma :)


Ble også litt tid til ridning denne ferien. Har storkost meg med den gamle ponnien min Lucky Boy, som jeg solgte for to år siden.

Håper alle har hatt en helt tipptopp påske!



1 kommentar: