tirsdag 30. november 2010

Stor kontrast i hverdagen

I dag har jeg hatt min første dag i praksis på sykehuset! Var på Aker sykehus, og fikk et spennende møte med flere av de ulike avdelingene. Så det ga mersmak! Følte meg ganske så tøff i den hvite frakken også skal jeg si deg;)


Det er hvertfall ingen tvil om at jeg har hatt stor kontrast i hverdagen den siste uka. Fra to fotoshoots, til praksis på sykehus. Men det er ordentlig godt å kjenne på det også. Det er fantastisk moro å få oppleve de tingene jeg gjør utenom skolen, men det er godt å få litt perspektiv på saker og ting også.

Her er hvertfall to bilder fra den ene shooten jeg gjorde forrige uke, skal se om jeg kan legge ut noen av de ferdige bildene når de kommer:)






5 kommentarer:

  1. wow. skryt for den rompa der!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder :-) Forstår at det blir kontraster! :-) Men håper at du koser deg med det fordi det er veldig morsomt når man kan gjøre mye forskjellig :-) Nå har jeg fått maskinen og den er suveren!! Lykke til på praksis videre ;D

    SvarSlett
  3. er du i praksis som ernæringsfysiolog?
    kan du skrive litt om det yrket, hvilke oppgaver man har osv, høres spennende ut :)

    SvarSlett
  4. Stilig :)
    Litt av en kontrast ja :p

    SvarSlett
  5. Fine bilder... går du på PK dvs riksen i klasse med medisin?

    SvarSlett