fredag 1. oktober 2010

Støtt Rosa sløyfe-aksjonen


Denne helgen starter Rosa sløyfe-aksjonen, en aksjon jeg ønsker å bidra til mer oppmerksomhet rundt. Det er en viktig aksjon, som setter fokus på brystkreft, en sykdom som rammer veldig mange kvinner. Du kan støtte aksjonen på mange ulike måter, selv har jeg blant annet kjøpt Rosa sløyfer, som jeg kan bruke som et lite smykke på genseren, og en kulepenn. Fra fjoråret har jeg også en t-skjorte fra Nora Farah. Alle disse tingene kan blant annet kjøpes på nettbutikken til Rosa Sløyfe, så gå inn HER for å se hvordan du kan bidra.

Man kan også støtte aksjonen ved å stikke innom Lindex. I dag slipper nemlig Lindex den såkalte Pink Collection, i samarbeid med selveste Narciso Rodriguez. 10 % av salgsinntektene går uavkortet til Rosa sløyfe-aksjonen. Her kan du da få med deg lekre klær hjem OG støtte en god sak. Og det er jo ikke akkurat en dum kombinasjon;)

Bidra du også!


2 kommentarer:

  1. Tyholt tårnet er lyst opp i rosa i år også :) Det er kjempefint! :)

    SvarSlett
  2. er en viktig kampanje å støtte, har mitt rosa sløyfe armbånd og pin fra i fjor som jeg kommer til å ha på meg hele oktober.

    SvarSlett