torsdag 16. september 2010

Cravings

Fikk et spørsmål for en liten stund tilbake, om hva slags tilbehør jeg liker best. Som mange sikkert har skjønt, er jeg utrolig svak for vesker;) Det grenser muligens mot en lidenskap, noe som er litt skremmende... ;) Og nå har enda en veske fanget min oppmerksomhet!

Er titt og stadig innom bloggen til søte Camilla Pihl, og i dag hadde hun lagt ut noen herlige bilder fra Louis Vuittons nye kolleksjon. Må si jeg falt pladask for denne vesken! Den er virkelig HELT fantastisk...

Om noen få uker kommer jo min nye Alexa-veske fra Mulberry, og jeg gleder meg massemasse! Og den holder jo i massevis for nå! Må likevel si at jeg klør litt i fingrene etter denne vesken også...

1 kommentar:

  1. åhh, heldige deg! Hvilken farge skal du ha i alexa vesken din, hvor har du kjøpt den? vil også ha..

    SvarSlett