fredag 13. august 2010

På plass i Arendal!


Jeg er igjen på plass i Arendal, klar for nest siste sending av Sommerspillet! I morgen tror jeg det blir et veldig bra program, med blant annet Maria Haukaas Storeng, Terje Sporsem, Kåre Conradi og Linn Skåber. Jeg er jo STOR fan av sistnevnte, så derfor har jeg altså trua på morgendagens program ;)

Har hatt en rimelig hektisk uke, og det ser ut til at jeg har noen travle dager også neste uke. Da står jo blant annet Oslo Fashion Week på programmet, det blir moro som alltid:) Og oppi alt sammen har jeg fått helt dilla på Harlan Cobens krimbøker. Leste ut en i går, og er allerede i gang med neste bok. De er helt fantastiske spennende, så denne uka har jeg faktisk stått opp ti minutter tidligere for å lese et par sider;)

Men nå blir det middag med redaksjonen! God helg alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar