fredag 27. august 2010

Fra København til Trondheim

Det gikk dessverre ikke veien i København. Satt med høye skuldre gjennom hele kampen, klarte nesten ikke å røre meg;) Så spenningen var det hvertfall ikke noe å si på... Men de danskene som satt og SKREK rundt meg, var det derimot mye å si på. Helt utrolig slitsomt å ha de skrikende inn i øret ditt;) Men jeg koste meg hvertfall både i byen og på kampen, det blir jo flere morsomme kamper framover også!


Nå er jeg på plass i Trondheim igjen! Nesten tre uker siden sist, så du kan tro det var godt å se kjæresten igjen:) Vært mye jobbing og farting på oss begge de siste ukene, nå roer det seg hvertfall litt for meg, så da har jeg endelig litt tid til å være her oppe:)

Akkurat unnagjort en treningsøkt på SATS. Ble 20 minutter løping, og 40 minutter styrke i dag. Ser det er flere som ønsker et innlegg om kosthold, jeg skal prøve å skrive litt om det så fort jeg har litt tid til overs. Nå blir det lunsj på meg! Ha en herlig herlig helg så lenge :)

1 kommentar:

  1. Akk ja, det var grusomme 90 minutter selv på Tranen i Oslo. :)

    SvarSlett