tirsdag 29. juni 2010

I'm i love....with my new Macbook Pro!




Jeg har i dag fått min aller første Mac, og jeg er nesten forelsket;) Synd jeg har så mye jobb de neste dagene, har mest lyst til å sitte inne og utforske den, men jeg får smøre meg med litt tålmodighet! Har allerede brukt deler av ettermiddagen til å teste den ut, men det gjenstår fortsatt mye. Er jo en overgang fra PC til Mac, men den tror jeg skal gå greit. Once you go Mac, you never go back, eller hva? ;)

I kveld skal jeg for øvrig på førpremieren på Twilight, sammen storesøs og to venninner. Er nok ikke den største Twilight-tilhengeren, men likte de to første filmene godt, så jeg ser fram til den tredje. De jeg drar sammen med, er for øvrig veldig fan av triologien, så moro blir det! Premieren skal være på Akershus Festning, og den begynner ikke før kl. 00.00, så det blir en sen natt på meg... Passer ikke helt inn i den hektiske oppkjøringsuka til premieren på lørdag, men man må jo kose seg litt også:) Er dere Twilight-fan?



7 kommentarer:

  1. Gratulerer! Macbook Pro er en fantastisk liten sak. Du kommer til å elske den enda mer etter hvert som du blir "kjent" med den :)
    Enjoy! :)

    SvarSlett
  2. Jeg har også nettopp kjøpt meg macbook pro, og er strålende fornøyd med den :) Men det tar en stund å bli vant til den, fungerer ikke på samme måte som en pc :p

    SvarSlett
  3. grattis me mac. ble ikke vant til det jeg så sverger til pc ;)

    er ingen twilight fan. har ikke sett filmene eller lest bøkene..

    SvarSlett
  4. Jeg er ikke noe særlig Twilight-fan, nei. Men nå har jeg allikevel sett alle tre filmene. Synes det er helt grei underholdning :)

    SvarSlett
  5. Det stemmer, man klarer aaaaldri gå tilbake til PC igjen! God sommer :)

    SvarSlett
  6. Fått? Du har vel kjøpt den? :) Og Twilight er 4 bøker, så det er vell ikke er triologi? :P

    SvarSlett
  7. Hehe, merker du ikke er så inne i det, for det er ingen triologi, det er fire bøker og det kommer en film til :D Men du burde virkelig lese de, er så verdt det! Får mye mer ut av bøkene enn filmene :)

    SvarSlett