søndag 20. juni 2010

Hårpleie


God søndag alle sammen!
Håper alle har hatt en finfin helg. Selv har jeg hatt en superdeilig helg med venninnekos, trening, og ikke minst besøk av kjæresten nå i dag. Også var jeg på hagefest i går, så alt i alt har denne helgen vært tipp topp!
På fredag lagde vi en promo for det nye programmet, ute på en seilbåt. Det blåste nærmest kuling, så været var vi ikke så heldige med;) I tillegg hadde jeg så mye produkter i håret, så resten av helgen har håret vært helt ustyrlig. Derfor tok jeg en ordentlig hårkur i dag, pluss at jeg tok en oppfriskende kur for de blonde stripene. Har også fått meg mange nye Redken-produkter, som skal pleie håret etter lange dager i sola. Kan virkelig anbefales, slik at håret holder seg friskt og fint også gjennom sommeren. Jeg har nemlig et hår som floker seg utrolig lett, derfor kjører jeg på med kurer om dagen;)

I morgen skal jeg gjøre en del intervjuer sammen Sturla, og nå venter Brasil - Elfenbenkysten på TV!

1 kommentar:

  1. hei!! har vært hos frisøren, og fått påfyll av nnye lyse striper i håret mitt. nå er det blondt nå! men har du noen tips til produkter? er det best med kur? og hvordan ta vare på det i solen??

    hilsen anja

    SvarSlett