onsdag 23. juni 2010

Første møte med Arendal

Tidlig i morges rettet jeg snuten mot Arendal, for aller første gang. Har aldri vært i Arendal tidligere, men mitt første møte med sørlandsidyllen var helt topp! Og allerede i det jeg satte meg i bilen kom sommerfuglene i magen også... Nå er det kun halvannen uke til premieren på det nye TV-programmet, og jeg gleder meg bare mer og mer. Det er vel egentlig først nå, når jeg har kommet til Arendal, at jeg skjønner hvor fantastisk morsom denne sommeren kan bli!!!

En småentusiastisk Katarina i bilen på vei til Arendal. (Med lydbok på øret vel og merke)
Dette er stedet hvor scenen skal settes opp. (Den skal stå til høyre i bildet) Flytebrygga som er lagt her, skal være en del av sceneopplegget. Blir vel ikke mer idyllisk enn dette? ;)


Dette er utsikten fra redaksjonskontoret vårt. Ikke akkurat verdens verste arbeidsplass...


Og her er jeg etter en lang dag med kreativitet og drodling... Litt sliten i blikket, men da smakte det jammen godt med litt grilling og vin i kveldsola...

Har altså hatt en strålende dag her på Sørlandet. Redaksjonen er helt super, så dette tror jeg blir en knakanes bra sommer, og ikke minst tror jeg vi skal klare å lage god underholdning i det nye programmet.

Er det forresten noen av leserne mine som skal innom Arendal denne sommeren? :)

4 kommentarer:

  1. Jepp, jeg skal på Hovefestivalen! ;)

    SvarSlett
  2. Uff da, du som er en så fornuftig jente, hvor ble det av `make your car a phonefree zone`?
    Ikke akkurat et sjakktrekk i sunt forbildeverden
    Men men, håper det bare var en glipp :)

    SvarSlett
  3. Jeg tok heldigvis bildet på en bensinstasjon, så no worries:)

    SvarSlett
  4. Jeg bor i Arendal, og det er en herlig by om sommeren, så gled deg :)
    hvilket hotell bor dere på ?

    SvarSlett