søndag 2. mai 2010

Phju!

Heihei! Da har jeg prøvd å svare så godt jeg kan på spørsmålene deres. Morsomt at dere kommer med mange spørsmål, og ikke minst mange fine spørsmål:) Er ikke alt jeg har svart på, men her er hvertfall et utvalg!

- Hva er din favoritt tv-serie?
Her har jeg mange favoritter! Gossip Girl, Heroes, Damages, The Mentalist, 90210 og Shark er alle serier jeg fort har blitt avhengig av;)

- Hvor handler du klær?
Jeg liker å kombinere både billig og dyrt. Handler mye på Zara og kan ofte finne noen godbiter på H&M. Her i Trondheim er jeg stor fan av Retro som blant annet fører merker som Acne, Whyred og Alexander Wang. I Oslo liker jeg Eger veldig godt!

- Favorittmat?
Sushi, uten tvil!

- Tre ting du liker ved deg selv
Huff, den her er vanskelig!
Kanskje at jeg ikke er redd for å si hva jeg mener, at jeg er utadvendt og sporty.

- Tre ting du ikke liker ved deg selv?
Tenker kanskje litt for mye, har til en viss grad besluttningsvegring og morgengretten.

- Hvor lenge har du spart håret ditt?
Har hatt langt hår i flere år nå, husker ikke sist jeg hadde kort hår. Så det blir nok et par år!

- Hva vil du studere, og hva er planene videre?
Hm, det evige dilemmaet... Jeg kunne gjerne tenkt meg å studere medisin eller ernæingsfysiologi. Har søkt litt forskjellig til høsten, men kan fort bli mer TV-jobbing også!

- Har du vært i St. Tropez, Dubai eller LA?
Nei, nei og nei. Men L.A står sammen med New York øverst på reiselista mi om dagen.

- Hvor mange bestevenner/venninner har du?
Har veldig mange gode venninner som jeg er utrolig glad i! Bestevenninnene mine kan jeg nok telle på en hånd, søsteren min er en av dem.

- Hvordan var russetiden?
Den kan beskrives med et ord, FANTASTISK!

- Ditt mest romantiske øyeblikk?
Det er mellom meg og kjæresten;)

- Får du mye designerklær eller kjøper du alt selv?
Hadde ikke sagt nei til litt designerklær nei;) Men kjøper for det meste ting selv!

-Hva er ditt favorittmerke?
Tja, vanskelig å velge kun ett! Acne og Malene Birger når det kommer til klær, mens jeg liker Marc Jacobs når de kommer til tilbehør.

-Får du gratis biletter til rbk-kamp? hvis ja, er det bare VIP eller får du velge hvor du vil sitte?
Er så heldig å ha sesongkort på VIPen, så sitter som regel derJ

-Hvilken parfyme bruker du?
Flowerbomb av Victor and Rolf og Cinema av YSL. Men har planer om å prøve ut den nye fra Chloè.

-Hva er din favorittby?
København og New York.

-Hva er din favorittshampoo?
Bruker produkter fra Redken, skal snart legge ut et blogginnlegg om hvilke produkter jeg kan anbefale.

-Hva er ditt favorittantrekk?
Oj, det er altfor vanskelig å velge kun et antrekk! Men denne sommeren blir den pudderrosa kombinert med grått eller hvitt!

-Kan du anbefale en bra hårkur som er billig?
Jeg bruker en fra Redken, den er vel ikke superbillig, men verdt prisen. Viktig å ta godt vare på håretJ

Hvordan er det å være sammen med en fotballspiller som reiser mye stortsett hele året?
Det går egentlig veldig fint, de reiser mye i helgene i forbindelse med kamper, men ellers ser jeg mye til gutten!

-Favorittfilm?
OJ, denne var også vanskelig. Er jo en skikkelig jentejente, så her står Love Actually høyt på lista, selv om jeg kun ser den i desember! En veldig kommers film, men funker for meg.

-Favorittsang?
Den klarer jeg virkelig ikke å svare på. Er så utrolig mye bra! Men Damien Rice har utrolig mange vakre låter, The Blower’s Daughter er en av favorittene.

-Har du et forbilde?
Mammaen min:)

-Hvor høy er du?
1,69, men liker å si 1,70!

-Hvordan pleier du å sminke deg til hverdags?
Til hverdags bruker jeg svært lite sminke, litt mineralpudder, litt rouge i kinnene + litt mascara og jeg er good to go.


Hvilken VIP sitter du på?
Det blir vel RBK –vipen det.

hvem sitter du sammen med? har sett deg med josefin og michella?
Sitter som regel med de andre damene, Josefin, Michella og jeg har gått mye sammen denne våren.

Hvor i Trondhjem bor dere?
I sentrum!

- Hva synes du om å bo i Trondheim?
Trives utrolig bra! Savner venninnene hjemmefra, men har møtt utrolig mange herlige mennesker her også! Liker at byen er mer intim enn Oslo!

- Hva synes du om at Vadim spiller på rosenborg?
Det synes jeg er flott!

- Hvem av de andre "fotballfruene" er du mest med? og hvem er de sammen med?
Er mye sammen med Josefin! Men de fleste av oss møtes ofte på kampene!

- Hvordan fikk du så mye motivasjon til å trene?
Kom egentlig bare inn i en fin rutine, hvor jeg fikk mye energi og merket mye positivt på kropp og sjel.

- skal du begynne å jobbe med noe på tv'en igjen snart?
Tja, fullt mulig at jeg kommer på skjermen igjen...snart ;)

- hva bruker du av sminke?
Mineralpudder fra i.D eller Make up store. Lancome Mascara og litt produkter fra Mac og Chanel.

Har du planer om å bosette deg i trondheim og stifte familie der? Eller er det bare midlertidig?
Vi får se hva tiden bringer, blir nok en stund til jeg slår meg til ro med familie og Volvo!

hva slags hudpleie og sminke produkter bruker du? du har alltid så fin og glødende hud :)
Bruker produkter fra Dermalogica, hvertfall når det kommer til hudpleieJ

Hva er det beste du vet.
Å vite at man har familie, venninner og kjæreste som alltid er der.

Hva er verste du hvet?
Uærlighet.

Jeg bare lurer på hvor henter du motivasjonen din ifra? du virker så glad og fornøyd hele tiden, hvor henter du all styrken fra?

Hilsen anja
Jeg kan da ha dårlige dager også! Er ikke noen superwoman;) Men prøver å være positiv til det meste som skjer! Liker å se på ting som en utfordring, og ikke et problem.

- Holder du med RBK fordi Vadim spiller der, eller har du egentlig en annen favorittklubb i Tippeligaen?
Det er RBK som gjelder for meg. Har nok blitt mer interessert i fotball det siste året;)

- Hva liker du best å gjøre på en fredagskveld?
Fredag betyr kos! Så en fredagskveld med venninner, litt vin, god TV-underholdning og litt skravling høres bra ut!

- Hvorfor er det slutt med waschera?
Waschera hadde gått i 2 ½ år, med etter det var det slutt. TV-programmer kommer og går, har hatt det utrolig moro med Waschera og redaksjonen bak programmet. Nå venter heller nye utfordringer;)

- Kan du videoblogge en gang? :)
Det kan godt hende at jeg skal prøve en gang!

* Hvor får du all din energi fra? tenker da på trening.
Som sagt har jeg trent mye jevnlig i to år nå, og da har man kommet inn i en rutine som gjør at en dag uten trening, er en dag uten mening!

* Hva er ditt drømmeyrket?
Jeg trives utrolig godt i TV-bransjen, synes det er et fantastisk spennende yrke hvor du får oppleve veldig mye. Så kunne gjerne tenkt meg å jobbe mer med det. Men har som sagt studieplaner også, så en kombinasjon hadde vært bra!

* Skal du fortsatt bli lege?
Er det en ting jeg har skjønt de siste årene, så er det at ting ikke alltid blir som du tror. Jeg har derfor sluttet å planlegge alt framover, prøver heller å leve litt i nuet. Og jeg har søkt medisinutdannelse, blant annet, så får vi se hva jeg gjør til høsten.

* Hva ser du helst på tv?
Er veldig glad i serier, har ikke noen spesielle favorittprogrammer på TV, men liker både Tangerudbakken og Nordens Herligste.

* Hvilke tv program kunne du deltat i hvis du måtte velge ( 71 grader nord, farmen, paradise hotel)?
Det måtte blitt 71 grader nord, så man kunne fått utfordret seg selv litt.

* Hvilket par liker du best på paradise hotel?
Carl og Tine kanskje...

* Hvordan er det å være kjendis? har du mange "kjendis venner" ?
Hehe, jeg ser ikke på meg selv som noen kjendis, lever et ganske vanlig liv! ;) Gjennom jobben i TV2 har jeg fått møte utrolig mange spennende mennesker, og selvfølgelig en del kjendiser, men de fleste av vennene mine kjenner jeg fra lenge før jeg begynte å jobbe i TV.


jeg lurer på om du har noen tips for

effektiv eksamenslesing??;)
Det er sikkert veldig forskjellig hva som fungerer fra person til person. Jeg leser som regel pensumet flere ganger i gjennom, svarer på noen spørsmål og velger ut de viktigste temaene. Selv om lesingen i seg selv er utrolig kjedelig, tror jeg det er det som funker best for meg. Det å skrive notater til alt, tar som regel altfor lang tid og jeg personlig lærer best av å lese stoffet grundig. Et godt tips kan være å motivere seg med noe, eventuelt at du kan ta deg en dag fri å shoppe litt oppi all lesingen.



Jeg har ganske likte treningsbilde som deg, men jeg bare lurte på om du har merket noen stor forskjell på kroppen din etter at du begynte å trene så mye. Gjør all treningen at du går ned eller opp i vekt? Har du merket stor forskjell på kondisen?
På kondisjonenen har jeg merket enorm fremgang. Treningsrutinene mine består for nesten kun av kondisjonstrening, som for øvrig også er den treningen du forbrenner mest av. Jeg har derfor blitt i veldig god form når det kommer til kondisjon. I tillegg har jeg selvfølgelig merket en del på kroppen. Siden jeg ikke trener så mye styrke, annet enn mage og litt andre øvelser, har jeg gått ned en del i vekt også.

Bollene så syykt gode ut! Kan du legge ut oppskriften?:-)
Skal prøve å få lagt ut oppskriften når jeg får tid oppi all lesingen.

- Dere møttes på Norway Cup ikke sant? Eller møttes dere før? Jeg var hvertfall der og så dere begge to :)
Det stemmer!

- Er du fortsatt i Asker noen ganger når du er i Oslo-området eller holder du deg i Oslo?
Jeg bor i Asker når jeg reiser hjem fra Trondheim, så er mye i Asker, selv om jeg kanskje ikke er mye i selve Asker sentrum.

Hei!
Jeg har vært inne på bloggen din en del ganger, (når man først begynner å se på blogger blir man hektet), men syns din er veldig bra og inspirerende. Jeg syns trening har vært litt tungt i det siste og trengte litt variasjon og følgte din treningsuke denne uken og var kjempe forbøyd :D Men hvordan kombinerer du trening og mat? hva spiser du osv? Er du opptatt av vekt og kropp? (Hvor mye veier du og hvor høy er du ? ) Stå på videre, blir motivert til både trening og eksamenslesing gjennom bloggen din :D

Takk for det! Hyggelig at jeg inspirerer! Jeg skrev litt om trening og kosthold i et innlegg sist uke, så du kan ta en titt der. Jeg er nok ganske opptatt av å spise sunt og å holde meg i form!



-Hva er din naturlige hårfarge?
Tror jeg har litt mørkeblondt hår i utgangspunktet, men har hatt det lyst så lenge jeg kan huske.

har du vært russ? va var russenavne ditt?:)
Det har jeg så absolutt! Vet ikke helt hva du mener med russenavnet mitt, men var på en russebuss som het In-Exstenso!


Sånn, da håper jeg dere har lært masse nytt om meg;) Det er selvfølgelig bare å stille spørsmål i andre innlegg også, jeg prøver å svare så mange som mulig;)
Ha en fin søndag! Jeg må lese videre!


3 kommentarer:

  1. Gode svar. Takk for at du tok deg tid til dette oppe i all lesingen :-)

    SvarSlett
  2. hei. du som er har litt kjennskap til spillerne i rbk. er det noen som ser bra ut, som er single? eller har alle partnere?

    -Line

    SvarSlett
  3. Line: haha, høres ut som du har tenkt å prøve deg eller no pga at de er RBK spillere?

    SvarSlett