lørdag 1. mai 2010

Lørdagslesing



Genserjakke - Henrik Vibskov
Tights - Urban Outfitters
Boots - Zara

God lørdag alle sammen! Her går det for det meste bare i lesing for min del... Hadde tenkt meg en tur ut i byen senere i dag, for å titte etter litt nye vårklær, men skjønte fort at alt er stengt. Rimelig irriterende, hadde et lite behov for å motivere meg med noe oppi all denne lesingen.
Skal forresten prøve å svare på spørsmålene som kom i forrige innlegg senere i dag, eventuelt hvertfall i løpet av morgendagen.


Neste uke kan jeg forresten love litt mer spennende blogginnlegg. For i tilegg til å ha eksamen i Oslo, skal jeg på Mulberrys visning av den nye høstkolleksjonen, pressekveld på butikken Høyer og ikke minst skal jeg til Bergen for å overvære Gullruten. Mye som skjer altså, men det er bare moro! Antrekket til Gullruten er så og si i boks, men jeg må på leting etter nye sko når jeg kommer til Oslo! Skal hvertfall prøve å ta en del bilder på de ulike arrangementene neste uke, så stay tuned:)

2 kommentarer: