torsdag 13. mai 2010

The Boat House


New York er virkelig helt fantastisk! Men det er samtidig også veldig overveldende å være her, så mange inntrykk å fordøye, og ikke minst mye man vil få med seg. Oppi alt dette, kan dere kanskje forstå at eksamenslesing passer rimelig dårlig...?

Men tidsforskjellen gjør at jeg våkner 06.00, og da leser jeg et par timer på morgenen. I går var jeg i Central Park, spiste lunsj på The Boat House, en nydelig restaurant midt i parken. (Det er den du ser i bakgrunnen av bildet. Tok også turen innom Bloomingdales og Lexington Ave. I dag venter Soho, og i motsetning til i går, er det strålende sol i NY i dag! Kunne ønske jeg kunne bli her mye lenger, men lørdag går altså turen hjemover igjen... Men nå skal jeg nyte tiden mens jeg kan! Håper alt står bra til i Norge! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar