søndag 11. april 2010

Yes, please...

Tok meg en liten titt på asos.com i dag, og det skulle jeg kanskje ikke gjort. Ojojoj, så mye kult de har å by på denne våren. Her er et lite utvalg av hva jeg fant, og det kommer mer.
Jeg kommer til å vente litt med å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe derfra denne våren, skal nemlig gjøre grundig research inne på nettbutikken deres, slik at jeg ikke går glipp av noen funn;)

Det er hvertfall liten tvil om at armymoten og olastoffet kommer til å prege denne vårens motebilde, men jeg har også blitt veldig glad i de duse vårfargene. Lakserosa er nok min favoritt, men blåfargen på genseren over er også en farge jeg kommer til å gå for denne våren. Hvilke farger/moter er det du kommer til å bruke denne våren?

3 kommentarer:

  1. Fint! Jeg vil også kjøpe nye vår/sommerklær :)

    SvarSlett
  2. sv: Tusen takk! Digget begge shortsene, må se å få kjøpt meg noe sommerklær snart, så fort lønninga kommer på konto;)

    SvarSlett