søndag 25. april 2010

Var det du som vant nytt treningstøy?

Da er vinnerne av konkurransen kåret! Må først og fremst si at det var utrolig vanskelig å velge blant alle de gode begrunnelsene. Det er veldig morsomt å se hvor mange av dere som er opptatt av trening! Etter litt fram og tilbake, klarte jeg endelig å kutte ned antallet til tre begrunnelser. Og siden jeg mener at alle de tre begrunnelsene er bra, valgte jeg å trekke mellom disse for å se hvem som endte opp med 1.,2. og 3. plassen!

Og slik ble resultatet:

Vinneren av denne t-skjorten fra Twentyfour, og dermed nummer 3 i konkurransen ble: Tonje, som skrev følgende kommentar:
"Jeg vil bli utrolig glad om jeg vinner fordi jeg er student og alenemor, og kan for tiden bare drømme om å kjøpe noe særlig klær til meg selv. Og drømme gjør jeg!"


Vinneren av denne genseren fra Twentyfour, og dermed nummer 2 i konkurransen ble: Margrethe Christiane med følgende kommentar:
"Svaret er lege.
Min grunn til at jeg vil vinne er fordi jeg trener 4-5 dager i uken, og jeg som alle andre trenings glade jenter så kan jeg ikke får nok av treningstøy! :-) Hele familien min er trenings fikserte og i sommer skal vi på topp tur, kanskje skal vi ut å gå på isbred i Jotunheimen, og hva hadde ikke passet bedre med en ny skalljakke på tur?. Trening er trening, men det gir ekstra motivasjon med litt fresht treningstøy! :) det er det ingen tvil om! "




Vinneren av denne jakka fra Twentyfour, og dermed nummer 1 i konkurransen ble: Bente Hagen, med følgende kommentar:
"Lege er jeg ei, men det var det som svaret blei! Har fått prolaps i rygg, så her må trenes mer og jevnere for å bli trygg, at slikt ikke skal hende meg igjen, for denne omgamgen var riktig slem! (Smil)"
Gratulerer til dere alle tre, håper at premiene faller i smak! Til dere tre som vant, send meg en mail på katarinaflatland@hotmail.com, med navn og adresse, så skal premiene komme i posten så snart som mulig:)

Og TAKK til alle som deltok i konkurransen, jeg kan love dere flere muligheter til å vinne premier på bloggen fremover, så følg med:)

1 kommentar: