søndag 18. april 2010

Photoshoot med Det Nye


For en tilbake var jeg på photoshoot med Det Nye, noe som jeg selvfølgelig synes at var veldig moro. En helt ny opplevelse for meg, og en erfaring rikere. Jeg kan hvertfall konkludere med at det er noe helt annet å stå foran et fotokamera og et TV-kamera. Personlig tror jeg at jeg generelt er bedre på å smile på bilder, enn å se alvorlig ut;)

På hjemmesiden til Det Nye kan du hvertfall se en liten video fra photoshooten, legger en link til den HER.

Jeg har ikke motatt bladet i posten enda, men regner med å få det en av de nærmeste dagene. Da skal jeg se om jeg kan få lagt ut bildene fra shooten. Temaet var jo "naturlig sminke", og vi skulle da snakke om vårt forhold til sminke. Når jeg sier "vi", mener jeg Kathrine Sørland og Isabella Martinsen og meg, det var nemlig vi tre som stilte. Det er to skjønne jenter, og bildene av dem og intervjuet med alle tre, kan du altså lese i denne utgaven av Det Nye.

1 kommentar:

  1. Jeg har lest det :)
    Men en ting jeg synes var dumt var at det sto usminkede på forsiden, og dere hadde jo naturlig sminke. Dere hadde sminke, dere var ikke usminket ;P

    SvarSlett