onsdag 28. april 2010

Onsdag


Jakke - Bik Bok
Blondebluse og bukse - Zara
Smykker - Lorange Design

Jeg har vel egentlig ikke ord for hvor lei jeg er av eksamenslesing akkurat nå. Tror jeg trenger en "fridag" snart, er ganske lysten på å vandre i butikker og unne meg noe ordentlig fint:) Vi får se om jeg klarer å ta meg litt fri en av dagene denne uken... Neste uke reiser jeg en tur til Oslo for å avlegge min første eksamen denne våren, der skal jeg også i noen spennende møter. Kan nesten ikke vente med å fortelle dere de gode nyhetene!
Så går turen videre til Bergen, hvor jeg sammen med Peter skal på Gullruten, 8. mai. Waschera er som sagt nominert til pris, så det skal bli en festlig kveld!

Men det er om en uke, i dag er det lesing og trening som gjelder. Hvertfall på formiddagen, så får vi se hva kvelden bringer:)

7 kommentarer:

  1. Tar du alle bildene selv?

    SvarSlett
  2. Går du på skole?
    Hva slags linje eller hva har du som mål?

    SvarSlett
  3. kan du si litt om hvordan lesestrategien din er? skriver du notater elle bare leser du : )?
    vet at d er individuelt hvordan man lælrer, men litt interessant å høre likevel.skal snart ha eksamen selv.
    og hvordan gjør du det når du må lese til mange fag samtidig? blander du ikke stoffene da?
    uansett veldig bra blogg :)

    SvarSlett
  4. Jeg skjønner at du ikke gjør så mye annet enn å trene og lese, og da er det jo ikke så mye å blogge om. Men du kan jo blogge om hva du spiser, vennene dine, planene for sommern osv osv. Er mye å blogge om enn baaaare lesing og trening.

    SvarSlett
  5. Hadde vært kjekt om du viste litt bilder fra leiligheten, ikke mye, men liksom bilder av deg selv i leiligheten osv :) Bilder fra når du er hjemme eller ute, ikke bare outfit bilder - selv om det er digg men det også :D men noe mer! hehe

    SvarSlett
  6. skjønner at det er my å gjøre pga eksamen osv. men kan du ha spørsmålsrunde snart? :)

    SvarSlett