onsdag 7. april 2010

Første smoothieoppskrift

Du trenger:
Bananer
Mandler
Soyamelk
Vaniljeessens


Jeg lovte å legge ut oppskrifter på ulike smoothies hvis jeg fant noen jeg likte, og her kommer den første! Denne smoothien er ikke like frisk som en fruktsmoothie, men den er veldig god for det! Først kjører du litt mandler, kanskje en håndfull, i smoothiemaskinen, slik at de hakkes i små biter. Så tilsetter du bananer, soyamelk og en teskje med vaniljeessens. Og vips, så har du en nydelig, sunn og god smoothie! But stay tuned, jeg lover flere friske oppskrifter de kommende dagene;)

5 kommentarer:

  1. Når skal du fortelle om sentrumsløpet??

    SvarSlett
  2. Den hørtes veldig spesiell ut, men siden den er sunn skal jeg absolutt teste den ut! ;)

    SvarSlett
  3. Nam! Denne skal jeg prøve... må bare kjøpe soya melk og vaniljeessens først:) HIhi:)

    Tessi:) http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. nam nam nam, jeg elsker smoothies og da elsker jeg smoothie oppskrifter også :D tusen takk!

    SvarSlett