torsdag 1. april 2010

Aprilsnarr


I dag er det 1. april, og det betyr at det er tid for å lure noen. Jeg er svært dårlig på å lyve, så tror ikke jeg skal prøve meg på det i dag. Men jeg mimrer tilbake til i fjor, da Peter valgte å lure meg på Waschera. Ekstra irriterende var det jo fordi de valgte å lure meg et par dager før 1 april, noe som selvfølgelig bidro til at jeg ikke var forberedt...

Du kan se hvordan de lurte meg HER!

I fjor vår gikk jeg nemlig på Bjørknes, for å ta realfagene. Og etter en prøveeksamen ble jeg foran 100 andre elever bedt av fysikklæreren min om å gå til rektors kontor. Der fortalte rektoren ved Bjørknes at flere elever hadde sett at jeg hadde jukset på prøven, og at jeg derfor ble kastet ut av skolen. Du aner ikke hvor redd jeg ble!! Jeg har aldri jukset på en prøve i hele mitt liv, og hater virkelig de som gjør det. Lettelsen var derfor stor da Peter kom inn på rektors kontor med en rosebukett.

Har dere blitt lurt?

3 kommentarer:

  1. Uff, det var en slem Aprilsnarr syns jeg!
    Har ikke blitt lurt hittil i dag. Ikke så lett det, når alle driver å avslører alle lureriene rundt omkring. Hadde det ikke vært for det hadde jeg sikkert gått på det meste, hehe.

    Ha en fin påske:)

    SvarSlett
  2. Ja det var slemt. Pröver å finne på noe lureri men kommer ikke på noe bra :P

    SvarSlett
  3. hehe, morsom men slem aprilsnarr :-)
    ha en fin påske katarina!

    SvarSlett