mandag 22. mars 2010

Bustetrollet i Bergen

Sånn ser jeg altså ut etter en 10 timers dag med jobbing. Jeg kan fortsatt ikke fortelle dere hva jeg gjør i Bergen, er et nytt prosjekt som vi får se om det blir noe mer ut av:) Jeg er hvertfall utrolig sliten etter en lang dag med reising og jobb. Så nå skal jeg krype opp i hotellsenga, og få meg en god natt med søvn. I morgen tidlig venter litt mer jobbing, før jeg reiser tilbake til Trondheim på formiddagen. Må jo komme meg hjem til RBKs første hjemmekamp!
Er forresten utrolig glad i å bo på hotell, der får man virkelig slappet av. Men jeg er ikke så glad i å bo alene, mye koseligere å bo sammen med noen, kan bli litt kjedelig å bo alene på hotell i lengden. Men jeg klarer vel en natt;)

Ps: Noen som kanskje har lyst til å gjette på hva i all verden jeg gjør i Bergen by?

5 kommentarer:

  1. ja,jeg tipper at du er på prøve auditions til x-factor :)

    SvarSlett
  2. Helt sikkert noe med Tv2, nytt programkonsept eller lignende:)

    SvarSlett
  3. jeg tipper at du skal bli programleder i x-factor, jeg! det håper jeg ihvertfall...
    anja

    SvarSlett
  4. håper at tv2 tar til vettet og lar deg være programleder for neste sesong av x-factor! du er en mye bedre programleder enn hun der charlotte

    SvarSlett
  5. Jeg vet ikke helt,men alltid like korselig å lese bloggen din:)

    SvarSlett