onsdag 17. februar 2010

Visning TSH






Vel hjemme etter å ha vært på TSHs visning, er jeg fortsatt i ekstase over hvor fantastiske kjolene til Tina var! Visningen i seg selv var en opplevelse, i og med at den fant sted i showrommet til TSH, noe som gjorde visningen både intim og personlig. På denne måten fikk man se klærne ordentlig, og fikk et godt innsyn i både kvalitet, form og farge. Og en ting er hvertfall sikkert; vi snakker mer enn god kvalitet når vi ser på disse kjolene. Tina er også veldig flink til å eksperimentere med farger og mønstre, noe som gjør kolleksjonene hennes veldig spennende.

Kan love deg at det gikk mange sukk gjennom rommet, når de ulike modellene kom ut på gulvet. Jeg tror faktisk jeg har lyst på alle kjolene! Men favorittene mine er nok den lårkorte oransje paljettkjolen, den blå tubekjolen i silke, og den grå fotside paljettkjolen. Hadde nok heller ikke sagt nei takk til nagledressjakken!

1 kommentar:

  1. WOW, kjolen på det øverste bildet var jo bare fantastisk!! Kjempe HOT;) Jeg hadde vel ikke sagt nei til noen av disse for å være ærlig. Lykke til med konferansierjobben på fredag:)

    SvarSlett