tirsdag 9. februar 2010

Lurer du på hva du skal gi din kjære?

Valentine, og morsdagen, nærmer seg. På søndag skal vi både vise vår kjære mor og vår kjæreste at vi bryr oss om dem, og dermed også gi dem en liten oppmerksomhet. Om dette kommer i form av frokost på sengen, eller en liten gave, spiller jo ingen rolle, men en liten innsats synes jeg man burde gjøre!

Og dersom du ønsker å vise det ved å gi en gave, har jeg et godt tips til dere alle! Dette gjelder både gutter og jenter! Smykkedesignbutikken Lorange Design lager nemlig personlige smykker; både halskjeder, armbånd, nøkkelringer og mansjettknapper. Det er den perfekte gave til både mor og en kjæreste. Selv har jeg et halskjede, (øverste bilde), med bilde av kjæresten min på, og det har jeg blitt veldig glad i!
Sammen med søsteren min ga jeg også et sånt halskjede til moren min i julegave, noe som falt godt i smak! Kan legge ut bilde av det senere, er av søsteren min og meg. Prisen varierer etter hva du velger, om det er en nøkkelring eller et armbånd. Men sjekk ut butikkens blogg her, så kan det hende du finner noe:
http://lorangedesign.blogg.no/

Jeg synes hvertfall det er den perfekte gaven, ettersom det både er personlig og fint! Noen som har andre gode tips til Valentine, eller morsdagsgave?

3 kommentarer:

  1. kjempefint smykke :) lurt : D

    SvarSlett
  2. Kjempefine smykker, men det er vel dessverre litt for sent å bestille nå hvis man skal ha det til morsdagen..=/

    SvarSlett
  3. Har ei venninne som snart fyller 20 og et slikt kjede ville ha vært den perfekte gaven.Takk for tipset!

    SvarSlett