fredag 26. februar 2010

Endelig hjemme!

Da er jeg endelig trygt plassert i sofaen i Trondheim! Men kjæresten lar dessverre vente på seg. Flyet deres til Trondheim var 4 timer forsinket, så han kommer vel om et par timer. Jeg klarer meg for så vidt godt, det er jo tross alt stafett i skiskyting på TV! Jeg tror nesten jeg har sett ALT av skiskyting, langrenn og slalom på TV de to siste ukene. Er virkelig fantastisk gøy med OL!!!

Og nå skjøt akkurat Bjørndalen fullt hus, Norge har vunnet gull!!!!! Hvordan skal hverdagen bli når OL er ferdig? ;)

Nå skal jeg kose meg med resten av skiskytingen, og ikke minst glede meg til kjæresten endelig er tilbake i Trondheim!

3 kommentarer:

  1. Lurer jeg også på hvordan det blir. Men da blir det vanlig igjen vell:)

    SvarSlett
  2. Skjønner hva du mener...kommer til å få sykt mye fritid når OL er ferdig ;)

    SvarSlett
  3. jippi :) gledr meg til petter ska l gå i morgen. dere får kose dere masse.

    SvarSlett