fredag 8. januar 2010

Spørsmålsrunde

Fikk en del spørsmål i kommentarfeltet på forrige innlegg, så tenkte å svare litt her!

Hvor i Trondheim bor du? Nardo? Sentrum?
Jeg bor i sentrum!

Hvordan trives du i byen?
Jeg trives veldig godt i byen hittil. Har jo ikke bodd her lenger enn en ukes tid, men alt er helt flott hittil. Har blant annet begynt på SATS, og trives kjempe godt der!

Hva er dine framtidsplaner?
De siste årene har jeg lært at ting ikke alltid blir som du tror de skal bli. Jeg har derfor blitt mer forsiktig med å legge konkrete fremtidsplaner, trives mye bedre med å nyte det jeg gjør akkurat nå, altså leve litt i nuet:)

Jeg mener og ha sett at du skulle bli lege. Har du forandret mening om det etter at du jobbet for Waschera?
Jeg har alltid gått med en liten drøm å bli lege. I utgangspunktet er dette en utdanning jeg kunne tenke meg å ta etterhvert, men jeg vet ikke helt når dette blir. Etter at jeg begynte å jobbe med TV har jeg virkelig fått smaken på å jobbe mer i denne bransjen! Men jeg vet også at det er en veldig tøff bransje å jobbe i, med det mener jeg at det er tøff konkurranse. Mange flinke folk som kniver om de samme jobbene:) Så en eller annen form for utdanning skal jeg ta, men akkurat hva det blir vet jeg ikke helt akkurat nå. I tillegg til medisin kunne jeg tenke meg å studere psykologi, men også noe innenfor media.

Hva driver Kjetil og Tobias med nå etter at Waschera ikke er lenger?
Kjetil og Tobias driver fortsatt med ulike prosjekter, både når det kommer til TV og andre ting. Så stay tuned for de talentfulle gutta der!

Har du dyre vaner når det gjelder shopping, ferier, uteliv osv?
Når det kommer til shopping kan jeg like gjerne kjøpe noe fra H&M som fra Marc Jacobs. Jeg finner alltid masse fint på H&M, Bik Bok og Zara! Der kan man jo få mye for pengene! Men er det noe jeg er svak for når det kommer til shopping, så er det vesker. Jeg elsker vesker! Så der kan jeg bruke litt ekstra penger... Når det kommer til ferier, kommer det litt an på hva slags ferie man er på. Dersom jeg reiser på helgetur til en storby er det ikke særlig viktig for meg å bo på et fint hotell, men dersom jeg drar på sydentur trives jeg godt på et litt finere hotell. Og med finere mener jeg at jeg liker at badet og sengen ser rent og pent ut.
Uteliv? Jeg bruker nesten ikke noe penger på byen! Kjøper maks 1 eller 2 drinker på byen, er jo så dyrt atte...

Hva er din favoritt artist/band?
Synes det er veldig vanskelig å velge ut en artist eller et band, fordi jeg hører på mye forskjellig musikk. Men Rihanna er en av de artistene jeg synes har mange kule låter. Når jeg skal ta det helt med ro liker jeg Damien Rice og Jack Johnson.

Forteller du alt som skjer i livet ditt til foreldrene dine?
Jeg forteller en del, de er viktige støttespillere for meg! Jeg kan alltid spørre de om råd.

Hvor pleier du å gå ut når du er i Oslo?
Veldig varierende, men de siste gangene har jeg vært på Barbera eller Åpenbar. Skaugum er jo alltid også en slager.

Hvor kjøper man sånn I.D minerals pakke?
Jeg kjøpte min på en hudpleiebutikk er i Trondheim, tror ikke de selges hos vanlige kosmetikkbutikker. Men du kan alltids handle det på nettet, det er billigere også.

Hva skal du jobbe me i Trondheim?
Jeg har flere planer for dette året, men akkurat nå skal jeg ta meg litt fri og lese noen fag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar