mandag 21. desember 2009

Snart tid for hjemreise

I morgen går turen hjemover til kalde Norge igjen. Må innrømme at jeg gruer meg ganske mye til å sette mine føtter blant all snøen og ikke minst i de kalde kuldegradene. Her har vi levd latmannsliv i 30 grader og 26 grader i vannet. Så overgangen blir nok stor. Men noe som er deilig å tenke på, er jo at det er jul! Vi lander i Oslo lillejulaften, og da går turen opp til Gaustablikk for julefeiring med familien. Før jeg tar turen videre til Hemsedal, for å feire nyttår med venner og venninner:)

Men nå skal jeg nyte den siste tiden vi har her. Det må nok være den beste ferien jeg har vært på noensinne, den var akkurat det jeg trengte etter mye jobbing denne høsten. Kommer noen bilder når jeg er tilbake til Oslo, da skal det nok komme oppdateringer oftere også! :)
En varm Thailand-klem fra meg

1 kommentar: