mandag 14. desember 2009

R.I.P Waschera!






Nå har endelig den store dagen kommet, i kveld setter jeg kursen sørover, jeg skal til Thailand! Der venter sol, varme, hvite strender, himmelblått vann, spabehandlinger og deilig asiatisk mat. Høres fristende ut eller hva? ;)

Jeg er hvertfall ferdig pakket og klar for å reise, så nå gjenstår kun en Waschera-sending før jeg drar av gårde. Må jo si at det er veldig vemodig at Peter og jeg i dag har vår siste Waschera-sending sammen. Vi har opplevd så fantastisk mye morsomt det siste halvannet året, og ikke minst har vi møtt mange spennende mennesker. Alt fra ministre til mennesker som lever som flyktninger. Waschera har vært mye mer enn bare en ungdomsprogram med aktuelle kjendisgjester, det har også vært et program som har tatt opp svært samfunnsviktige temaer. Jeg er veldig takknemmelig for at jeg har vært så priviligert at jeg har fått jobbe i denne redaksjonen, og ikke minst for at jeg har lært så mye av alle jeg har jobbet med. Uansett hvor veien går videre, tror jeg dette vil være en erfaring jeg vil dra stor nytte av ved senere anledninger.

Samtidig er jeg klar for nye utfordringer! For en ting er hvertfall sikkert, TV-verdenen er en utrolig fasinerende bransje, så det er vanskelig å slutte når man først har begynt... Vi får se hvor veien går etter jul! Nå skal jeg hvertfall ta meg en rolig og avslappende ferie, før julefeiringen på fjellet!

Det er også mange som har spurt om jeg da går glipp av finalen i X Factor i Telenor Arena denne fredagen, og det gjør jeg dessverre! Finaledatoen ble flyttet fra 11 desember til 18 desember, men før dette skjedde hadde jeg allerede bestilt tur til Thailand. Jeg er kjempe lei meg for at jeg går glipp av den store finalen, det har vært helt fantastisk å få ta del i X Factor-sirkuset! Nå skal jeg likevel følge finalen på nettet fra Thailand, for jeg gleder meg til å se hvem som vinner! Så lykke til både Shackles og Chand, jeg skal heie på dere fra solsengen på Koh Samui!

5 kommentarer:

  1. skal waschera legges ned? eller bare få nye programledere?

    SvarSlett
  2. Jeg liker ikke at det legges ned :(

    SvarSlett
  3. Hei, jeg lurer på hvor den ferskenfargede blusen du hadde på deg igår på x-factor vorspiel, er kjøpt? Hvilken designer er det?

    SvarSlett
  4. Den blusen er fra By Malene Birger.!

    SvarSlett