torsdag 3. desember 2009

Photoshoot


Jeg kan ikke fortelle så mye om shooten jeg var på i dag, hvertfall ikke enda. Selv om jeg har super lyst! Men resultatet kommer i slutten av januar. Det var helt fantastisk morsomt! Det var sammen noen vakre jenter, og tema var veldig glamorøst. Er i ekstase over at jeg fikk lov til å være med.

Noe kan jeg jo avsløre: photoshooten var med klær fra TSH, og sammen med blant annet denne hunden. Nå må dere ikke tro at vi tok bilder for magasinet Hund, for vi tok for et veldig kult moteblad. Men dette er det eneste bildet jeg kan legge ut. Men siden hunden er så søt er jo det greit.

Vil noen kanskje gjette hvem vi tok bilder for?

4 kommentarer:

  1. Jeg tipper Cosmopolitan.

    SvarSlett
  2. Kan du være så snill å fortelle hva slags str du har i malene birger-tightsen? hvis du ikke vil skrive det her kan du sende meg en mail, bare si ifra her så skriver jeg mailen min. håper du kan hjelpe meg!!

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg har XS, By Malene Birger er ikke så små i str... Håper det hjalp! Lykke til med kjøpet, den er rååå

    SvarSlett
  4. tusen takk. jeg gleder meg til å få den!! du ser hvertfall helt smashing ut i den :D

    SvarSlett