lørdag 26. desember 2009

Nyttår

Mulig det er litt tidlig å gratulere med et nytt år, og ønske to-tusen-og-ti (må være veldig forsiktig med å kalle det tjue-ti vet dere?) velkommen. Men i morgen setter jeg kursen mot Hemsedal for å feire nyttårsaften med venninnene mine! Jeg gleder meg helt utrolig mye! Skal bli deilig å få jentene samlet i en leilighet (rett over utestedet vel og merke). Vi skal nok bruke dagene før nyttårsaften til å sjekke ut afterskien og nyte de siste dagene av 2009. Jeg har selv aldri vært i Hemsedal før, men ryktene sier at det skal være et festlig sted å være ;)

Bagen er pakket, og ikke minst er de varme klærne med. Er vel meldt ca - 80, og jeg som hater kulde, har derfor tenkt til å kamuflere meg. Har hatt nok en fin og ikke minst rolig dag på Gaustablikk, med noen timer i bakken, før det ble en del kortspill og ikke minst et par runder med Besserwisser! Et helt rått spill!

Men før morgendagen lader jeg opp med disse bildene, kommer selvfølgelig bilder fra Hemsedal over nyttår. Her er jeg hvertfall på afterski-party, i en rimelig fargerik skidress, det er faktisk en gammel konkurransedress, som en nasjon brukte tidligere. Men hvilken var det igjen.... Tror kanskje det var brasilianerne som brukte denne dressen da de konkurrerte i slalom for mange år tilbake! Må si de var mer kreative i klesvalg før i tida;)


Og her kysser jeg Marthe GODT NYTT ÅR 2008! Hele to år siden, nå skal vi inn i 2010!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar