onsdag 9. desember 2009

Maks uflaks!



Peter og jeg gjør alle sendinger live, både mandag, torsdag og fredag. Men på onsdagene gjør vi opptak av den sendingen som skal gå på TV2, torsdag kveld. Som vanlig hadde vi derfor i dag opptak av morgendagens sending, og alt gikk knirkefritt. Helt til jeg kom hjem fra jobb. Da får jeg en telefon om at det var noe galt med tapen vi hadde gjort opptaket på, og at vi må komme inn å gjøre det på nytt! Det er jo en ting, at vi må gjøre det om igjen. Men det kjipeste er at for en gangs skyld skulle jeg ha en fridag! Peter og jeg skulle få fri i morgen, noe vi ikke har hatt siden midten av august... Sett bort i fra lørdager og søndager. Men nå må vi altså inn på jobben i morgen likevel. Kanskje det virker rart for noen at jeg synes det er så kjedelig å måtte dra inn igjen i morgen, siden jobben i seg selv er jo morsom. Men nå hadde jeg virkelig sett frem til en fridag! Nå må jeg være på jobb kl 9 likevel:/
Anyways, jeg reiser jo til Thailand om 5 dager, så har kanskje ikke så mye å klage over likevel ;)

Her er hvertfall noen bilder fra dagens opptak, kjolen er fra et ukjent merke fra New York, mens øredobbene er fra Zuzanna G.

4 kommentarer:

  1. kjempefin kjole : )

    SvarSlett
  2. fantastisk fin :)
    nice body forresten <3

    SvarSlett
  3. nydelig kjole.. er den privat eller er det mulig å få kjøpt den?

    SvarSlett
  4. Vises x-tra factor fra torsdager i reprise eller er mulig å se gratis på nettet??? Jeg var på trening i dag og fikk ikke sett på det!! :( :(

    SvarSlett