onsdag 23. desember 2009

Lillejulaften



Da er jeg tilbake i kulda! Må si det var ganske vemodig å gå av flyet, og gå rett ut i -13 grader. Men det er lille julaften, og jeg velger derfor å se bort i fra kulda og heller fokusere på at det snart er julaften. Som igjen betyr masse kos, god mat med familien og ikke minst gaver. Jeg elsker gaver, det er ikke noe å legge skjul på, med fare for å høre materialistisk ut, er jeg som et lite barn på julaften! ;) Nå har jeg hvertfall kommet meg på fjellet, og er snart klar for en god natt søvn. Sliter litt med jetlag merker jeg, så skal bli godt å sove litt, i og med at klokken nå er 04.30 i Thailand...

Jeg skal selvfølgelig legge ut et par bilder fra turen, men jeg har dessverre glemt overføringskabelen til det ene kameraet hjemme... Så nå blir det ikke noen bilder fra ferien før om et par dager. Men det skal nok komme bilder for det! For jeg kan nemlig bruke et annet kamera ;)
Her er hvertfall et bilde av kjæresten og meg på hotellet før vi skal ut å spise en av de første dagene! Ser ikke så mye av omgivelsene, men det kommer...

Nå skal jeg glede meg til i morgen, og gå inn i en god natt søvn! Lover forresten flere oppdateringer fremover, har vært dårlig med det mens jeg har vært på ferie, så følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar