tirsdag 8. desember 2009

Lille Hiawata

En meget streng dommer...

Her minner jeg vel mer om en febrilsk fan? Haha


Dette er noen bilder fra dagens Xtra Factor-opptak. Ser ganske så morsomt ut, eller hva? Må bare si at X Factor-finalistene er en fantastisk morsom gjeng! De har så mye energi, selv etter lange dager med øving, og de byr alltid på seg selv. I dag tok Peter og jeg turen opp til finalistene for å finne på litt sprell med de på kveldstid. Det ble pizza og litt bandøving, med Xbox!

I tillegg skulle vi kåre den mest allsidige finalisten. Altså hvem av deltagerne som kan holde en tone lengst, hvem mestrer best Opera-sjangeren, og hvordan høres egentlig Chand ut når han joiker? Resultatet får de se på torsdag på TV2 i Xtra Factor! Endelig fikk jo Peter og jeg også prøve oss som dommere, det var nemlig vi som bedømte deltagerne. En morsom dag altså!

Etter jobb tok jeg turen på kino for å se Luftslottet som sprengtes, som jeg mener at var en utrolig bra film! Er stor fan av Stieg Larsson, så forventningene var høye! Men filmen falt altså i smak hos meg!
Og lurer dere på hvor tittelen til dette blogginnlegget kommer fra, så er det fordi alle kalte meg en liten indianer i dag, på grunn av min flotte hårkreasjon:)

1 kommentar:

  1. så arti:D
    men lurer på, hvilken butikk kjøpte du de By Marlene Birger tightsene dine :)?

    SvarSlett