søndag 6. desember 2009

I love December



Etter å ha sett Love Actually, en film jeg alltid sparer til desember, har jeg kommet i ordentlig julestemning. Det er litt stressende om dagen, i og med at jeg må bli ferdig med alle julegaver før neste mandag, siden jeg reiser. Men har kommet bittelitt i gang... Og har noen gode ideer!
Ellers koser jeg meg i disse juletider med julekalenderen min. Der har mamma og pappa alltid vært flinke, og søsteren min og jeg får fortsatt små gaver hver morgen i desembermåned.

I tillegg har jeg en herlig bedre halvdel som er super flink til å gi små oppmerksomhetsgaver. Se bare hva jeg fikk etter sending på fredag! En svær kjærlighet på pinne, med mange små kjærligheter inni. I love it!I går var jeg også så heldig at jeg fikk en ny pulsklokke med pulsbelte, så nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke fortsette den gode treningsrutinen. Den var visst ganske så avansert, så klokka har nå lagt opp et eget treningsprogram, fra uke til uke. Veldig motiverende og morsomt! Så i dag skal jeg bruke dagen til å pakke litt til både Thailand og julefeiring på fjellet, men jeg må også presse inn en treningsøkt med det nye utstyret!
God søndag alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. skal kjøpe meg ny pulsklokke. hvilken fikk du? anbefales? :)

    SvarSlett
  2. Ah, det burde du absolutt gå til innkjøp av. Jeg fikk en klokke av merket Polar. Kommer et bilde av den! :)

    SvarSlett