torsdag 24. desember 2009

GOD JUL


Jeg liker jo veldig godt å pynte meg, så i kveld benytter jeg igjen anledningen! Jeg benytter også denne dagen til å bruke en ny kjole! Det var ikke mye jeg handlet i Thailand, var utrolig mye rart, men denne kjolen fant jeg den siste dagen! Den er nok litt sommerlig, men jeg må jo vise frem brunfargen mens jeg kan;) For med denne kulda tar det ikke lang tid før fargen går bort igjen....

Kommer et bilde av hvordan kjolen ser ut på i morgen! I dag våknet jeg for øvrig veldig tidlig, jetlagen er fortsatt intakt. Så da benyttet jeg dagen til å ordne litt med den siste julegaven som gjenstod, den innebar en liten rebus! Jeg fikk også med meg Askepott, som er et must på julaften! Og jammen rakk jeg ikke en skitur også. Gikk ca 5 km på langrennsski, utrolig deilig, og ikke minst god trening! Nå skal jeg pynte meg, før julematen skal inntas. Og så skal endelig pakkene åpnes! I år gleder jeg meg faktisk like mye til å se om de jeg gir til blir glad for det de får!

GOD JUL alle sammen :)

1 kommentar: