onsdag 9. desember 2009

En ny tilværelse

Nå er jeg faktisk litt flau. Litt flau over å se hvordan øyebrynene mine har sett ut. For i dag har jeg hatt en aha-opplevelse! Jeg tok turen til Fred Hamelton, en øyebrynsspesialist som holder til i salongen til Jan Thomas. Har hørt så mange som har anbefalt Fred, så nå måtte jeg bare prøve. Og for noen mirakler den mannen kunne utrette. Høres kanskje helt absurd ut, men det er faktisk en vesentlig forskjell her.

Jeg har egentlig alltid vært helt tilfreds med brynene mine, men etter å ha vært hos Fred, skjønner jeg at jeg ikke har hatt helt peiling på bryn. Hehe, høres ut som en verdensrevolusjon det her, og det er det selvfølgelig ikke. Men dere skjønner kanskje at jeg hvertfall er super fornøyd med resultatet. Fred brukte 45 minutter på å fikse brynene mine, og da både farget og nappet han de. Her skal dere få se litt av forandringen, så kan dere bedømme selv. Jeg synes hvertfall at det er en stor forskjell. Særlig på bildet hvor han er ferdig med det ene brynet, for da tenkte jeg bare: har jeg virkelig gått rundt som det der?

FØR:

UNDER:RESULTAT: Og her er det ferdige resultatet, hva synes dere om forandringen?



Her er sjefen sjæl! Fred, all ære til deg, du er rågod på det du driver med! Anbefaler absolutt andre å prøve ut denne karen!

3 kommentarer:

  1. Vet du hvor mye det koster og fikse brynene sine hos han, tenkte og gi det bort i en julegave:)

    SvarSlett
  2. ja, jeg lurte også på pris.. er en fattig student;) Og om man må ha oppfølgingstimer for å vedlikeholde brynene? Håper på svar:)

    SvarSlett
  3. Det koster 750 kr å få brynene sine gjort hos Fred. Det er ganske så dyrt, men er jo veldig bra resultat. I tillegg er han en ekspert på dette, så jeg mener det er verdt prisen. Man lar det så gå ca 5 uker før man bør gjøre det igjen, man burde vel da gjøre det hos han, men kan selvfølgelig også gjøre det selv:)

    SvarSlett