mandag 23. november 2009

Xtra Factor fredag




Fredag var det igjen klart for Xtra Factor. Og her er bildene fra sendingen på fredag. Antrekk: Frynsekjole fra TSH, sko fra Bianco og smykker fra Bibi. Denne gangen var det Pernille som måtte takke for seg, så nå gjenstår det kun 5 deltagere! Og jeg skal kun ha 3 sendinger til... Finalesendingen ble jo flyttet, slik at jeg ligger på stranda i Thailand når vinneren blir kåret! Det er veldig trist at jeg ikke får oppleve finalen på nært hold, så jeg skal nyte de tre siste fredagssendingene. I tillegg har vi jo torsdagssendingene og Waschera, så det er fortsatt nok å gjøre før ferien er her:)

Nå er jeg altså tilbake fra København, og tilbake på jobb! Er akkurat ferdig med Waschera-sending hvor vi blant annet hadde besøk av Chand, Marion Ravn og Vidar Riseth. Nå skal jeg kjøre til Gardemoen for å hente kjæresten min, han skal dessverre bare besøke meg i ca 12 timer før han må tilbake til Trondheim, men hyggelig med et lite besøk!

Bilder fra København kommer i morgen!

3 kommentarer:

  1. Kult, to trøndere på Waschera :) Hils Demi :)

    SvarSlett
  2. Helt nydelig antrekk! Kjempefin!!!!

    SvarSlett
  3. Det var så fint å se deg på x-faktor i fjor. savner deg der i år også for å si det slik! Og, alle de fine antrekkene som passet deg perfekt <3 Håper du har hatt en fin helg! Jeg har sendt deg mail :-)

    SvarSlett