tirsdag 17. november 2009

Som et lite barn i godteributikken...



I dag har jeg vært en heldig liten pike, jeg har vært hos den norske designeren Tina Steffenakk Hermansen, som står bak merket TSH! Skulle finne litt nye antrekk til de neste Xtra Factor sendingene, og det gjorde jeg så absolutt! Kan love noen spreke farger og kreasjoner fremover. I morgen skal vi gjøre opptak til torsdagens Xtra Factor-sending. Jeg skal ha på meg dette korsettet fra TSH, noen skinnbukser fra American Retro og disse øredobbene fra Zuzanna G. Tenker at det kan være fint med kun en enkel stram hestehale til dette antrekket.

Fredag går jeg derimot for gull, da skal jeg ha en frynsete gullkjole fra TSH. Det kommer selvfølgelig bilder etterhvert! :) Gleder meg til sendingene fremover, for nå er hvertfall mange av antrekkene i boks!

3 kommentarer:

  1. Det korsettet var kjempe fin.
    TSH? Det har jeg aldri hørt om. Fortell mer! : )

    SvarSlett
  2. Drit kult korsett!
    - Jeg gleder meg til å se! ;D
    Du har en dritrå stil, jeg digger den! :-D

    SvarSlett