mandag 30. november 2009

Monday people

Litt lite blogging og interessant nytt fra den dama her i dag... Men det skyldes vel egentlig bare at det ikke har skjedd store ting på denne mandagen! Har hatt sending med Waschera, hvor det handlet om veldedighet, blant annet var artist Ingrid Olava hos oss, for å snakke om Plan. Selv er jeg fadder for en liten jente fra Mali. Og personlig mener jeg at alle bør ta seg råd til å betale 240 kroner i måneden, når det kan hjelpe et annet barn så mye. Mange tror kanskje at man ikke vet helt hvor pengene går, men gjennom Plan får du stadig oppdateringer på hva pengene har blitt brukt på og hva som er nytt i livet til fadderbarnet ditt.
Men er det en ting jeg har dårlig samvittighet for, så er det det faktum at jeg enda ikke har sendt et brev til denne lille jenta. Det skal jeg få gjort før nyttår! Et førjulsforsett...

Ellers har dagen gått til å trene, og lage en nydelig middag med min kjære. Nå tror jeg faktisk vi skal se Love Actually, den ultimate julefilmen. Jeg ELSKER den filmen. I morgen blir det en hektisk dag. Da er det jobbing med manus til fredagens Xtra Factor-sending.

Men enda viktigere, i morgen skal jeg gå i fakkeltog for å sette fokus på Martine Vik Magnussen-saken. Det oppfordrer jeg alle andre som bor i Oslo-området også til å gjøre. I morgen kl 18.00. Se mer info her: http://www.facebook.com/home.php?#/event.php?eid=185564896964&index=1

Etter fakkeltoget blir det julemiddag med TV2s programledere, det blir moro! Kommer morsommere blogginnlegg utover uka. Fotoshooten ble flyttet til onsdag!

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg vil bare komme med et lite spørsmål angående xtra factor. Jeg ble intervjuet av deg i Oslo for en måned siden? ellerno. Og jeg fulgte tritt med på xtra factor alle de neste programmene i flere uker, men vi kom jo aldri på. Hvorfor ikke det?

    SvarSlett
  2. Jeg hadde også tidligere et fadderbarn fra Mali, og jeg var, i likhet med deg altfor dårlig til å sende brev og gaver. Håper du blir flinkere enn det jeg var.

    SvarSlett